loading...
ای کارتون | سایت طرفداران کارتون آواتار
دانلود فصل چهارم آواتار کورا
قسمت ششم و زیرنویس فارسی آن در  سایت قرار گرفت !! | روی عکس کلیک کنید
 

آخرین ارسال های انجمن
rex بازدید : 1009 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (8)

مهمان گرامی این مطلب مخصوص اعضا میباشد پس در وب عضو شوید . با تشکر مدیریت ایـــــــ کارتون
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1393/03/16 و 8:13 دقیقه ارسال شده است

ن بابا این حرفا چیه داداش مهرداد????
پاسخ : محمد : من که نمیدونم جریان چیه مهرداد باید بیاد ج بده
پاسخ : مهرداد: این حرف ها یک نوع احترام گذاشتن

این نظر توسط در تاریخ 1393/03/15 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

گفتم ک مطلب خوبیه کسی نمیگه بده;-)
پاسخ : مهرداد: کسی قدرتش رو نداره با نظر شما مقابله کنه

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/03/07 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

سلام من همان بابک قدیمی هستم که یادته
من وتو و امیر یا هم آواتارتون را ادامه میدادیم
حالا یک سایت ساختم میگم هرچی خواستم
لینکت کنم نشد میشه کمکم کنی اینم سایت
لطفا بزار بقیه هم ببینید آدرس را راستی میگم
این وبت را ول کن بیا وب من میدونم قبول نمیکنی
ولی به احتران دوستی قدیمی حداقل محمد یک بار
بیا سایت را ببین بعد بهم توی اون سایت نظر بده
نگیری کل نظر را که الان دادمپاک کنی بگی که
تبلیغات نمیشود بیا ببین محمد سایت من را
.....

پاسخ : سلام
شناختم . ببین بابک من رو هیچ سایت دیگه ای
به غیر از سایت خودم کار نمیکنم دیگه لطفا پیشنهاد نده
نظرت رو هم به حساب رفاقتی که قبلا داشتیم تایید کردم
بای

این نظر توسط Masood007 در تاریخ 1393/03/06 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

سلام محمد
يه مطلب جديد فرستادم اگه خوب بود تأييدش كن!!!!
پاسخ : تایید شد !

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/03/05 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

WOW
چه جالب
فقط یه اشکال اون پوستر اخریه هست
یه جملیه زیرش نوشتی خراب شده یه نگا بنداز لفطا
پاسخ : محمد : ممنون عزیزم که نظر گذاشتی
نه فاطی اون درسته اسمش همون هست
شکلک)

این نظر توسط Amir در تاریخ 1393/03/05 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

بسیار زیبا و جالب بود مهرداد جانشکلک
پاسخ : مهرداد: خواهش

این نظر توسط Masood007 در تاریخ 1393/03/05 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

دمت اتيش!!!!
پاسخ : ممنون از بازدیدتون

این نظر توسط در تاریخ 1393/03/05 و 12:26 دقیقه ارسال شده است

اولین نظر--اولین بازیدید-عالی بووووووووووووود
پاسخ : خیلی ممنونم از بازدیدتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از وب ما راضی بودید ؟
    کدام شخصیت را از همه بیشتر دوست دارید؟
    کیا میتونی بیای چت روم ؟
    چت روم وب

    avatarchat.ml

    ورژن جدید چت روم ساخته شد

    کلیک کنید و ببینید

    زیبا و با امکانات

    لطفا در چت روم جدید عضو شوید

    یه آموزش هم براتون درست کردم 

    برای کسانی که بلد نیستن

    برای مشاهدش روی لینک زیر

    کلیک کن!

    http://cld.persiangig.com/preview/reTQpTI7YV/amozesh.swf

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 2569
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1982
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 2,208
  • بازدید سال : 22,019
  • بازدید کلی : 1,252,491
  • کدهای اختصاصی